sâmbătă, 19 ianuarie 2013

ESPERANZA - New Collection


2013 - Un nou an ...noi provocari ...in acest an mi-am propus sa incerc cat mai mult sa combin materialele textile, cu metale, pietre semipretioase sau alte margele dar si cu elemente din sarma de argint crosetate manual iar numele colectiei de anul acesta va sta sub umbrela sperantei ... a unor vise mai vechi pe care anul acesta imi doresc mult sa le pot transpune in realitate.
Asa ca va invit sa ne urmariti colectia ESPERANZA!


















3 comentarii:

  1. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumusetea si unicitatea bijuteriilor handmade este nepretuita. Inca nu am ajuns sa punem pret pe adevarata valoare a lucrurilor facute manual. Felicitarile mele pentru munca depusa.

    RăspundețiȘtergere
  3. asa este :) ...multumesc frumos pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere